Äntligen en uppdatering

Ja efter lite förfrågningar får jag väl ta och uppdatera denna blogg. Funderar på om man skulle gjort en ny kanske? Eller behålla denna och radera allt gammalt? Fast det står ju mycket om min graviditet med Alice och det är ju roligt att ha kvar!
Vet inte om det är någon som läser här mer men kan ju berätta för er om hur vardagen ser ut just nu.
Alice, den lilla människan som livet kretsar kring, växer så det knakar! Hon är nu snart 7 månader och är världens gladaste och goaste tjej, finns inga ord i världen som kan beskriva den stora kärlek man känner till henne.

Vi bor nu i sjulnäs, på ryggskatan i ett rött litet hus som har många planer för framtiden. Till sommaren ska vi bygga en veranda och småpyssla lite, Erik han har planer om utbyggnationer och stora garage men jag ber han sakta i backarna och låta mig skaffa jobb först! Eller först ska ju skolan göras klart och så, men sen! LIvet är långt och vi är ju verkligen inte gamla ;) så vi har tid.
Vi flyttade alltså hit till sjulnäs i oktober, tror jag det var, eller slutet på september? minnet fungerar ej just nu. Och gud så skönt det var när allt var klart här, jag trodde jag skulle gå under i lägenheten i sommras, ensam med en kolikbebis under årets varmaste månader, nästan dygnet runt kändes det som, medans alla reparationer pågick här. Erik och eriks pappa slet i månader med köket som vi gjort om helt, sen har även erik bytt ut all el i hela huset och så har det småpysslats lite här och var. Jag såg inte Erik många timmar under dom månaderna och vi höll på att ryka ihop flera gånger ;) Allt gick då bra med det och nu sitter vi här med nytt kök och det känns ju härligt, längtar redan till nästa projekt! I vinter vill jag då ha trappan gjord, för den är inte snygg just nu. Men här framöver blir det nog mest småprojekt gjorda.

Nej nu ska jag lägga mig, min lilla älskling vill stiga upp då jag helst inte vill på morgonen så vill få mig några timmars sömn! Men förs några bilder :)

     



Kommentarer
Postat av: Elysh ♥

Gud vilken söt sockertopp :)

Ha en bra dag

2010-01-11 @ 15:10:48
URL: http://elysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0