Härliga lördag

Åh vad skönt det är med helg, verkligen behövligt med vila. Erik är på isbanan och plogar så jag är ensam hemma nu, var inte direkt sugen på att stå ute och frysa i några timmar. Det är ju trots allt 17- ute idag, inte för att erik verkade bry sig om det :P Jag är sugen på att åka till luleå idag men det lär nog inte ske, så istället ska jag på barnens hus och titta på lite bärselar, vi ska köpa en och jag skulle vilja pröva en eller titta lite närmare på det som finns, kanske får lite bebiskläder följa med hem, även fast jag inte borde köpa mer, har redan så mycket kläder men det är ju så kul!

Magen idag                                     

 
Och vagnen


Kommentarer
Postat av: Daniela

vilken sööt mage :)

15 maj är vi beräknade. du då?

2009-02-07 @ 21:18:34
URL: http://danilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0