helg!

Godmorgon! Jag har blivit omvänd sen jag blev gravid, otroligt kvällstrött och otroligt morgonpigg. Har varit vaken sen 8! Men i och för sig var jag kvällstrött förut också. Men igår var jag vaken till 22.30 tror jag, nytt rekord ;)
Igår var nästan hela min familj här och hälsade på, sen kom Pappa som jag inte har träffat på några månader, han och min bror hade varit och hämtat någon bil. Det var i alla fall jätte kul att han kom och jag, mamma och pappa satt och pratade ganska länge. Det var värt mycket, att vi kunde sitta bara vi tre tillsammans.
Snart åker jag och Erik till boden, han ska ta emot ett pris eftersom att han vann hela hans klass i rallycross i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0