Jobbig dag

Åh gud vad jag är less på min praktik, jag vill bara där ifrån. Varför orkar jag inte börja berätta men dels är det fel på praktiken och dels så är det så tungt just nu. Min gravida kropp orkar inte med helt enkelt, och då slutar det med att man knappt orkar laga middag när man kommer hem och helst av allt bara lägga sig ner och sova. Men det går ju inte! Jag kan ärligt säga att jag längtar till skolan onsdagar, torsdagar och fredagar. Trodde aldrig jag skulle säga det! Nä nu sa jag hoppa i duschen och sen vidare i sängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: linn

nästa praktik borde du söka i böle =)

2009-02-17 @ 18:44:17
URL: http://linnforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0