Jobbiga måndag

Äntligen hemma från skolan, måndagar är extra jobbiga men idag fick vi jobba hemma sista lektionen. hade tänkt göra klart arbetet om ADHD som ska in imorgon men jag gör det ikväll istället, ska göra det i Böle hos Eriks mamma och pappa eftersom vi inte har publisher här hemma och jag behöver det för att göra min broschyr. Idag fick jag veta att jag inte ska påbörja mitt individuella val som börjar efter sportlovet, jag ska göra hela kursen i trean istället. Känns verkligen skönt eftersom det är stressigt som det är.
Idag när jag kom till skolan reagerade min kropp lite konstigt, eller konstigt är det väl inte men det var något nytt. jag hade gått upp för en trappa på väg till teckenspråkslektionen men när jag kom upp fick jag hjärtklappning, kunde inte andas ordentligt, började må illa och blev väldigt yr, så jag gick in på en toalett, satte mig på toalettstolen och då domnade armarna och händerna bort. Detta var verkligen obehagligt och jag fick en lätt panikkänsla.. Ringde mamma och pratade sen med barnmorskan, så nu vet jag vad det var och varför. Man kan få så här när man är gravid, inte alla men vissa och har man lågt blodvärde så kan kroppen reagera på det här viset, sen kunde stressen också vara en bidragande orsak.
Nu ska jag ta och vila innan Erik kommer hem, det behövs.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Okej! ja mitt ligger på 101, så ja vet precis hur det känns! hur länge har du vetat att det vart så lågt? fick veta i tisdags, så har precis börjat försöka få upp det.

Känner heelt igen det där du beskrev på toan. Så fick jag på tunnelbanan i rusningstrafik! va så pinsamt!

2009-02-09 @ 20:45:42
URL: http://danilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0