MVC

Jag och erik kom nyss från mvc, erik fick höra hjärtljuden för första gången och det tyckte han var jätte kul, minns när jag hörde dom första gången, det gick inte att hålla tilbaka tårarna nästan :) 144 låg dom på, idag igen och som alla andra gånger tidigare. Tog blodprov också och mitt blodvärde var inte det bästa, 104 låg det på och det får inte gå under 100.. Inte konstigt att jag somnar på praktiken ;) ska köpa starkare järntabletter. Nä nu ska jag åka och klippa och färga mig, medans Erik gör klart 945:an det behövs!
Vi köpte förresten en babysitter igår, jättefin är den!


Kommentarer
Postat av: Daniela

hej! Jaha, va kul att du är i samma vecka :) idag går jag in i 27! Tiden går så snabbt! Ja, usch, blev jätte förvånad över att d va så lågt, lite små läskigt.

Ha det bra :)

2009-02-07 @ 11:42:05
URL: http://danilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0