Stan och sånt

Idag har det varit en bra dag. Skolan började sent, dagen gick hyfsat fort och efter skolan var jag och Linn på stan. Det var jättekul och längesen. Jag köpte lite mer bebiskläder i storlek 56, idag blev det ett par plyschbyxor, 2 par bomullsbyxor, 3 bodies och ett par röda plysch tossar och så var vi och fikade. Sen kom erik och hämtade mig och så gjorde vi bort att handla mat, det måste vara det tråkigaste som finns.. När vi kom hem lagade vi mat, köttäfärssås och spaghetti blev det idag och så hamnade jag här och Erik framför tv-spelet. (Det förbannade tv-spelet) Nu sitter jag här med en hel hög, känns det som, skolarbeten.

Här är kläderna jag köpte:

Från Hansens barn
 

Från Lindex
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej. Våran lilleman har hunnit bli 1 halvår. Han försöker som mest på att krypa, men har inte riktigt tålamodet som krävs så slutar allt som oftast med att han blir arg som ett bi och vill upp i famnen. Har ni tagit reda på om de är en liten tös eller grabb som växer i magen? Är så himla roligt att vara med varje dag och se hur barnen utvecklar sig. Lite häftigt att den människan har levt inom en i 9 månader - de är väldigt svårt att förstå än idag :) Ha det bra och sköt om er.

2009-02-18 @ 13:00:35
URL: http://wwwyonna.blogg.se/
Postat av: linn

riktigt fina kläder :) gick APU aktiviteten bra idag ?

2009-02-18 @ 18:19:33
URL: http://linnforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0