Trist!

Det här var ju inte så roligt. Var hos barnmorskan idag och emelie var snäll och skjutsade mig, i alla fall så kollade hon blodvärdet för att se i fall det hade stigit sen förra gången, men tvärtom, det hade sjunkit. Nu ligger det på 95. och jag som trodde att det hade stigit, även fast jag är så trött och utmattad. Jag kommer aldrig hinna vila upp mig innan förlossningen som dom säger att man ska, med allt som jag måste göra och stressa mig igenom.
Magen hade växt i alla fall, nu är sf måttet 31, förra gången 28. Så det var ju roligt!
Nu ska jag ta mig en välförtjänt vila efter en dag på praktiken, innan Erik kommer hem och innan det är dags att börja med maten. Hade tänkt göra pizza idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0