Trött och sliten

Nu har vi äntligen fått internet! Så nu kanske det blir lite mer och jämnare uppdatering här i bloggen :) Idag har jag varit tröttare än vanligt, jobbigt med denna ständiga trötthet som inte verkar gå över heller. Det är inte så roligt att vara helslut vid 12 på dagen och sedan pressa sig själv för att orka vara med till 16.00 tex, som idag. När jag kom hem var det bara att börja med maten men sen stupade jag i soffan och har sovit sen 18.00 till nu. Tror inte att det med tröttheten blir lättare eftersom att det bara blir tyngre nu, varje vecka som går, men som tur är vet jag ju vad det beror på och det är ju det som gör att man orkar med. När man känner sitt lilla barn sparka där inne i magen spelar allt runt omkring ingen roll.
Imorgon är det mvc som gäller, blir att ta mycket prover och så det vanliga. Lika underbart varenda gång att få höra älsklingens hjärta som slår. Det roliga är att hjärtljuden har legat på precis samma varenda gång, 144!
Efter det så ska jag och mamma passa på att gå på stan en sväng, blir nog mer bäbis shopping och så ska jag försöka hitta något åt mig själv.

Magen börjar bli stor nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0