V. 28

Idag går jag in i en ny graviditetsvecka! Dagen närmar sig och veckorna går otroligt fort, trodde aldrig att tiden skulle flyga iväg så här den dagen då vi fick veta att det var en liten människa där inne...
Idag mår jag inte så bra, är så trött! Det är väldigt påfrestande att gå omkring och känna sig mer död än levande, man blir ju inte direkt glad av det heller och att vara sur och lättirriterad åt allt och alla gör ju inte saken bättre. Men jag vet ju vad det beror på och då gör det egenligen inte så mycket. I alla fall gick jag hem från praktiken, kan tänka mig att jag såg lite trött ut när jag i princip somnade stående. Och barnen tyckte nog inte att jag var roande direkt.


Graviditetskalender vecka 28
 vikt.JPG langd.JPG

 1,15 kg

 32 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0