V. 30

Nu är vi inne på vecka 30, en bra bit in i. Det börjar kännas lite nervöst faktiskt, när jag tänker på det. Vår första föräldraträff har vi också hunnit med under veckan som gått. Det var trevligt eftersom att det inte var 30 plus föräldrar där utan alla var  "yngre", alltså både under och en liten bit över 20 år. Så det var kul! Denna gången var det om amning men bm tog även upp andra saker. Nästa gång är på familjerådgivningen och det är på onsdag till veckan.
Idag var även sista dagen på praktiken. Kan väl bara beskrivas med två ord, Skönt men med en jävla Besvikelse. Varför orkar jag inte gå in på.
Imorgon fyller min bror Tobias 30, eller han har 30 års fest så kvällen har gått i planeringens tecken. Det blir kul imorgon!
Det var en snabb upd. från min sida, nu ska vi hem. Längtar efter min piggelin. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lust att bli min bloggvänn?



Vi kan ju adda varandra på blogglovin?



Kram

2009-03-02 @ 13:06:15
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Hej, kikar in här lite :)

Vad roligt att hitta till en Piteåblogg :D Är själv Piteåbo (född,uppvuxen och boende här).



Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2009-03-02 @ 13:44:42
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: johanna - 16 år och gravid

du, vi bor också på lasarettsvägen! :P haha i sjuan :)

2009-03-02 @ 13:53:48
URL: http://johannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0