Måndag

Nu är eriks semester slut så nu är det bara jag och Alice om dagarna. Det känns tråkigt men allt går så bra så det blir nog inga problem!

Kom nyss hem från en riktigt lång promenad, har gått runt hela stan och nolia och över allt, nu ska det brännas! Alice sov skönt i vagnen så det var bra!

Idag ska vi åka och kolla på tapeter sen ikväll ska jag förmodligen fika med några tjejer på nodo. Det blir trevligt och det blir skönt att komma ut själv. Och imorgon ska jag och linn på stan, ska se om det finns något fint som jag kan ha på lördag.

Nu ska jag byta kissblöja på Alice sen kolla om det finns något man kan tillaga sen när gubben kommer hem! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0