Äntligen fredag!

Fy vilka äckliga drömmar jag drömt inatt, och i går natt för den delen också. Och alla handlar om Erik och bebisen. Undrar om det beror på att man är spänd inför vad som ska komma kanske?..
Läste på en tjejs blogg som hade BF en dag före mig att hennes vatten gick i morse så nu blir det bebis. Åh vad jag blir avundsjuk. Garanterat kommer jag gå över tiden med två veckor bara för att jag känner som jag gör...

Och idag är det äntligen fredag! Klockan 1 är det dags för sista droppet så då kommer Erik och hämtar mig, skönt att det är färdigt i alla fall. Annars vet jag inte vad som sker i helgen, blir nog inte allt för mycket spännande men Erik ska provköra rallycross bilen på banan och så måste jag gå igenom akilles päls.. Sen är det ju hundutställning också, Akilles ska garanterat inte ställas, så som han ser ut med en gravid matte! Annars blir det nog lugnt och skönt!
Man måste passa på och vila medans man kan ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas allt går bra med bebisen:)

2009-05-15 @ 17:06:51
URL: http://idastralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0