BF + 11

Ingen bebis ännu.
Idag ska vi på spec mödra igen och se så att allt är bra med bebisen. Notera vi, alltså jag och Erik. Roligt det här med rykten. Jag och Erik skulle tydligen ha gjort slut och vi skulle också ha fått barn redan.. Hehe, folk måste ha mycket att prata om...

Igår var vi och åt med Emelie och Per på Thaigarden, det var gott och trevligt.
 
Annars har helgen varit lugn, vi har tagit det lugnt hemma hos mamma och i böle, gjort det sista skolarbetet och bara myst på. 
I lördags var vi och kollade läget på linn och andre's fest och sen körde vi dicks bil på stan några varv innan vi lämnade dom i pålberget och for hem.

Nu ska jag börja göra mig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0