blääääääääääääääääää

Åh vad jag är trött och less. Jag är så less på att vänta, jag har aldrig kunnat vänta på något! Och nu när det är så här nära så vill jag bara att det ska hända NU!
Sen är mitt humör inte det bästa heller, antar väl att det också är normalt som allt annat. Tycker synd om alla i min närhet nu, som måste stå ut med mig, speciellt Erik. 
Nä jag känner mig helt enkelt så deppig att jag bara vill dra täcket över huvudet och inte göra något alls.
Inte för att jag får något gjort ändå, det sätter tröttheten stopp för.

Jag är inte alls glad och vill bara att det här ska vara över, nu. Får man känna så?

Jag kommer att vara överlycklig när värkarna börjar komma, på riktigt!

Jag längtar efter att få hålla dig i min famn lilla, älskade bebis!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag är inte avundsjuk på dig,tyckte också att det var jätte jobbigt att vänta:)tyvärr så gick jag 8 dar över tiden:/men det är ju värt all väntan:)Lycka till!

2009-05-13 @ 00:38:21
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0