Dagen som gått

Idag har jag varit och fått mitt andra dropp, av fem. Ska få tre till, ett på fredag och dom två sista på måndag och onsdag till veckan. Jag är inte känslig när det kommer till att bli stucken, inte på något vis, men idag gjorde det förbannat ont!
Jag tror det kan bero på att hon stack i samma arm och på samma ställe, har för mig att man inte brukar göra det om tiden mellan gångerna inte är lång, men hon borde ju veta.
Jag överlevde i alla fall och det är ju huvudsaken!

Idag har det gått lite bättre att vara hemma, kan nog bero på vädret. Har sett film, twilight, den var bra. Men sen har jag inte gjort så mycket mer, tänkte gå till öppna förskolan på familjens hus eftersom att min syster var där men orkade inte riktigt. Var så trött eftersom att jag inte alls har sovit så bra och så regnade det, så jag beslöt mig för att stanna hemma.

Nu ska jag väcka Erik som ligger och sover här i soffan och sedan pallra mig till sängen!

Dagens störningsmoment: Människor som är vuxna, eller ska vara det, och som beter sig värre än man själv gjorde när man var 14 och fjortis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh orka komentera så onödi, så onödi att folk leker perfekta. läs inte min blogg mer då. men lägg ner me så onödiga komentarer.....

2009-05-07 @ 01:43:46
Postat av: rebecka

Den DÄR kommentaren ovanför har jag då inte skrivit. Så mycket du vet det. Kolla IP numren annars. Under inställningar elle nåt.

2009-05-07 @ 19:37:46
Postat av: Josefina

Det trodde jag inte heller.

2009-05-09 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0