Glad!

Idag är jag glad!
Vet inte vars jag fått alla dessa krafter ifrån?!
Idag har jag städat hela lägenheten dvs dammsugit, dammtorkat och våttorkat alla golv plus toaletten, gått en promenad med akilles, bakat och nu lagar jag mat som idag blir kycklingwok. Sen är humöret mycket bättre också!
Det känns bra! Antar att det är blodvärdet som börjar stiga.

Och krafterna lär ju behövas...

Snart kommer Erik hem också. Efter maten ska vi åka och göra lite ärenden, vi behöver en tavel list som ska hänga ovanför spjälsängen, och en annan hylla som ska hängas över tvättmaskinen.

Nu är äntligen BB väskan packad också, både min och bebbens. Erik vet jag inte hur han har tänkt sig för packat har han inte. Men det blir väl jag som får packa även den som alla andra gånger det ska packas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0