Onsdag

Idag känns inte allt lika hopplöst, inte ännu i alla fall. Vaknade klockan 5 och var jätte pigg! Nog för att jag inte har sovit så länge tidigare heller, men pigg har jag inte varit.
Idag ska jag till barnmorskan klockan 10.00 och sen 13.00 ska jag få mitt näst sista dropp, de sista blir på fredag.
Idag kollar nog bm om blodvärdet har gått upp, ska bli intressant och se om droppen har gett något. Men det måste dom ju ha gjort i och för sig...

Tiden där mellan så ska jag på stan en sväng, ska köpa färg till håret och förmodligen en lite större väska. Vill ha en "weekend bag" i skinn. Den skulle vara bra att packa i till BB och sen vill jag ändå ha en.

Funderar på att sätta in löshår... Först hade jag bara tänkt köpa ett clip-on set men har börjat ändra mig, har haft keratinvax 3 gånger tidigare och det är ju riktigt bra, håller länge och ser naturligt ut (alla tror att det är mitt riktiga) så det kanske blir det. Linn ska nog också göra så då kan vi ju beställa samtidigt så mikaela inte behöver göra det två gånger, eller vad tror du Linn? :)



Här hade både jag och linn längre hår :)


Kommentarer
Postat av: linn

jo det skulle ju vara bra :) funderar på att sätta in de i början av juni, måste snacka med mikaela först :)

2009-05-21 @ 22:15:38
URL: http://linnforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0