Så var det en ny vecka...

Idag är det 3 dagar till BF, tiden går så långsamt. Jag vill ha dig nu, ungen min!

Idag har jag varit till mvc för att få dropp igen, idag var det en bättre sköterska som la droppet och inte någon gammal surkärring som förra gången. Mamma följde med och det var meningen att vi skulle gå på stan en sväng efter droppet men jag uteslöt det. Jag behöver ändå ingenting och inte bebis heller, så då vet jag att jag bara köper saker för köpandets skull.
Och jag skulle ändå bara ha kommit hem med onödiga saker, som jag köpt för att göra humöret bättre.
Så det blev som sagt inget. Längtar tills jag äntligen får shoppa fina kläder igen och att känna sig lite finare.
Är grymt less på den här gravida sunk-stilen.
När kilona försvunnit (förhoppningsvis) så bär det av till luleå för att inhandla en ny garderob, det har till och med Erik lovat mig.

Funderar på att börja med LCHF igen efter att bebben kommit ut, men jag vet inte hur det är med amning och att äta enligt det. Läste senast idag att det är okej, men har hört att det inte ska vara det också. Undrar vad som stämmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0