Stan och MVC

Det blev en sväng på stan. Köpte det jag behövde och lite till. det blev till slut en stor, svart väska i skinn, hårfärg och så fick vår älskling lite kläder också, ett par vita byxor med svarta prickar med "rockstar" tryck på rumpan och en gul kortärmad body. Köpte i strl 62 så det passar bra till sommaren.
Höll nästan på att köpa en windstopper fleece också, med byxor, till, men hejdade mig eftersom jag vill veta lite vem som bor i magen först, så jag kan köpa i "rätt" färg, brukar annars inte vara så mycket för att dela upp färgerna i kön men i detta fall så är det nödvändigt, enligt mig!

Sen blev det två svängar till vårdcentralen också. Först för att träffa barmorskan på morgonen, blodvärdet hade gått upp men inte så mycket som man skulle önska kanske, men det kan ta ett tag tydligen. Allt annat var bra. Men jag skulle ha velat att hon kollade om det hade börjat öppna sig,är nyfiken på om det händer något.. Fast, egentligen spelar det väl ingen större roll, när det är på gång på riktigt lär jag nog märka det!

Sen hade jag en ny tid klockan 13, för att få dropp.

Nu ska jag slänga in färg i håret och vänta på att Erik slutar, det blir ingen övertid idag, skönt!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja fytusan, önskar er all lycka till i världen nu ;)

2009-05-13 @ 22:56:55
URL: http://wwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0