Trist!

Fy tusan vad det är trist att gå hemma och bara vänta, ungefär. Det är nästan så att man funderar på att gå tillbaka till skolan.
Ingen som har tips på vad man kan göra?
Och alla pratar om att jag ska passa på att vila, hur lätt är det? Och hur tråkigt är det inte att bara ligga och sova?
Idag har jag redan hunnit storstäda  lägenheten, gått en ganska lång promenad med akilles, göra diverse pälsvård på akilles och ändå sovit riktigt länge! Nä nu unge får du faktiskt komma ut så jag har något att göra under dagarna! ;)
Kanske ska passa på att njuta, för om ett tag, kan ju nästan vara när som helst nu, så lär det inte bli mycket tid över om dagarna!

Skönt är det då att Erik slutar 15.00 nu när det är sommartid, då behöver jag inte vara själv allt för länge :)

Nu ska jag börja med maten, eller om ett tag, tacogratäng står på menyn för dagen.
Först ska jag se om jag har nog mycket inspiration för att skriva klart en uppsats till svenskan. 

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas allt går bra nu josse. jag kommer sakna dig, men vi kommer säkert att ses :) kramkram

2009-05-06 @ 16:36:53
URL: http://jenkanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0