Yes!

Åh vad skönt!
Jag och Erik, eller mest Erik, skrev just klart min komplettering till kursen i datakunskap som jag läste förra året.
Nu ska jag bara ta tag i en uppsats till svenskan som är halvfärdig, som egentligen inte är nödvändig, men eftersom jag vill ha MVG i kursen så skriver jag den. En uppsats brukar inte ta lång stund att slänga ihop.

Ikväll har vi varit på kalas hos Alvar som fyller 3 år idag, om bebisen hade kommit på beräknat datum, alltså idag, hade de haft samma födelsedag. Men jag tror det dröjer någon dag till. Fast jag har haft lite starkare känningar ikväll, än tidigare, så det kanske är på G ändå. Man vet aldrig! Det smäller nog bara till!

Nu ska jag gå ner till fam Jonsson och kolla läget, sitter nämligen på övervåningen hos dem.


Kommentarer
Postat av: linn

det närmar sig :)

2009-05-14 @ 21:39:51
URL: http://linnforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0